РегистрацияВход0.00

Често задавани въпроси

Как да направите вашата поръчка?


Стъпка 1: Натискате бутон "РЕГИСТРАЦИЯ" и внимателно и подробно попълвате цялата информация, която се изисква от Вас. Попълването на полетата упоменати със * e задължителнo.

 

Стъпка 2: След като завършите процесa по създаване на потребителския Ви профил, може да влезете в системата. Като вече имате своите 10% отстъпказа Вашата ПЪРВА поръчка и 5% за всяка следваща и нараства с 1% на всеки 1000 лева оборот. Максималната отстъпка, която може да ползвате е 10%.
Всички наши клиенти ползват и допълнителна отстъпка от още 5% , ако заявят вземане на своята поръчка от наш магазин.

 

Стъпка 3: Желаният от Вас продукт може да бъде закупен, след като упоменете количеството и натиснете бутона "ДОБАВИ В КОШНИЦАТА".

 

Стъпка 4: След това имате два варианта: или да продължите с пазаруването като добавяте нови артикули, или да пристъпите към завършване на Вашата поръчка.

 

Стъпка 5: Ако избирате завършване на поръчката трябва да избирате някои от следните начини за доставка и плащане:

  • Взимане на поръчката от наш магазин - 5% отстъпка
  • Доставка до офис на ЕКОНТ
  • Доставка чрез куриер до Вашият адрес

 

Стъпка 6: Натиснете бутона "ЗАВЪРШИ ПОРЪЧКАТА".

 

 

Какъв е срока за доставка?
Срока за доставка е от 1 до 5 работни дни.
Ако Вашата поръчка не може да бъде изпълнена в тези срокове, поради изчерпване на определен продукт във фирмите вносители, ще бъдете своевременно уведомени по имейл или по телефон за срока на закъснението. Моля след получаване на такъв имейл да ни информирате склонни ли сте да изчакате или анулирате поръчката!

 

Как да платя своята поръчка?
Поръчката Ви може да бъде платена по следните начини:
- на куриера при нейната доставка
- чрез банков превод
- на място в магазина в брой

 

Какви отстъпки се ползват в онлайн магазина?
- За всички клиенти със създаден акаунт 10% отстъпка за ПЪРВА поръчка
- За всички клиенти със създаден акаунт постоянна отстъпка от 5% за всяка следваща поръчка и нараства с 1% на всеки 1000 лева оборот. Максималната отстъпка, която може да ползвате е 10%.
- При взимане на поръчката от Клиента на място в магазина се ползва допълнителна отстъпка от 5%


Отстъпките не важат за продукти, които в момента са в промоция или са с намалена цена!

 

Колко струва доставката?
Тъй като за изпълнението на Вашите поръчки използваме услугите на куриерски фирми, се налага да се заплатят транспортни разходи, които са:

За цялата страна:

- При поръчка на стойност до 99 лв. до личен адрес цената на доставката е 6.90лв.
- При поръчка на стойност до 99 лв. до офис на Еконт цената на доставката е 8.90лв.
- При поръчка на стойност над 99 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА!!!


-При взимане на поръчката от зоомагазин Рамона - гр. София, бул. Мадрид 12, Оборище получавате още 5% ОТСТЪПКА
- Фиксиран час за доставка се заплаща допълнително - 10.00 лв.

 

Мога ли да заменя дадена стока, която съм закупил?
Като Клиент, който ценим и според условията на чл. 50 от ЗЗП Вие имате право да се откажете от поръчката/сключения договор в срок от 14 дни от получаване на доставката, в случай, че стоките не са използвани, целостта на опаковката не е нарушена и стоката е във вида, в който е получена.
При получаване на пратката, моля проверете съответствието на стоката със заявката. При нарушения във външния вид на стоката, възникнали при транспорта, моля обърнете се към куриера, за да получите протокол за увредена пратка.

 

При упражняване на правото на отказ договорът за покупко-продажба се прекратява и Вие ще получите заплатената от Вас сума обратно (включително и тази за доставка), след като върнатите стоки бъдат получени от нас. Молим да имате предвид, че организирането на връщането, както и съответните транспортни разходи за това се поемат от Вас. Възстановяването на получените суми се извършва в срок до 14 дни от датата на получаване на отказа, чрез същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие, че това не е свързано с разходи за потребителя. Моля да имате предвид, че срокът по предходното изречение няма да бъде спазен, ако до изтичането на срока отказаните стоки все още не са върнати при нас.
Ако желаете да върнете стока, можете да подадете жалба и заявление чрез формата за контакт на ZOOMAGAZINI.COM ТУК или да Ви изпратим стандартен формуляр за упражняване право на отказ.

 

Задължителна ли е регистрацията за да може да се пазарува от онлайн зоомагазина?
Не, регистрацията не е задължителна, но имайте впредвид, че ако сте регистриран потребител ще полуавате много изгодни намаления, бонуси и още изненади.

Алт таг

Груминг салон за кучета РАМОНА

Резервирайте Вашият час бързо и лесно на 0876331933